czwartek, 1 stycznia 2015

Dokąd teraz?

Zyskałam ostatnio większą motywację do pisania na tym blogu.
Mam wrażenie, że moje problemy z systematycznością wynikają z tego, że... jakoś nudno jest pisać wyłącznie o przepisach.
Z drugiej strony, o czym jeszcze skrobać?

W tym miejscu mam pytanie do Was: o czym chcielibyście czytać w Smoczej Kuchni? Jakie tematy mogą być interesujące na blogu o jedzeniu?
Może coś mniej związanego bezpośrednio z żarełkiem? Może jakieś wpisy cykliczne?

Chciałabym rozwinąć to miejsce, dlatego Wasze pomysły i rady będą dla mnie wielką pomocą :)

2 komentarze:

  1. Myślę, że dobrze byłoby zobaczyć coś w stylu 'ulubione przepisy tygodnia', recenzje produktów eko/vege, przemyślenia dotyczące kuchnii takiej czy siakiej... the world is your oyster ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Nasunęłaś mi w sumie pewien pomysł :D

    OdpowiedzUsuń