piątek, 13 września 2013

Tofucznica z kurkami


Śniadaniowa klasyka gatunku. Tym razem z kurkami i szczypiorkiem. Bo skoro robi się jajecznicę z kurkami, to czemu nie tofu? :)

Składniki:
1. około pół kostki tofu naturalnego (około 90g)
2. kilka dużych kurek (lub odpowiednio więcej małych)
3. Szczypiorek
4. Sól, pieprz, 1 łyżeczka curry
5. Olej do smażenia


Wykonanie jest bardzo proste. Kurki i szczypiorek należy drobno posiekać, tofu rozkruszyć i wymieszać z przyprawami. Wszystko wrzucić na patelnię na rozgrzany olej i smażyć dłuższą chwilę, żeby tofu było gorące.

Ja podałam z kanapkami z tofu naturalnym i pomidorami :)


3 komentarze:

  1. Muszę spróbować. Uwielbiam tofu w każdej postaci. Jak myślisz z sosem sojowym zamiast soli? Z curry nie wiem czy się dobrze połączy. Ale z samą kurkumą na przykład...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Curry się świetnie łączy z sosem sojowym :D Myślę, że jak najbardziej może być, ale akurat jak robiłam tą tofucznicę, to mi się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam! Tofucznica to moja ulubiona tofu-potrwa.
    Polecam wersję w bułce – czyli TOFUBAB. Smakuje pysznie.
    Zapraszam na mój blog: http://tafubab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń